Monday, November 3, 2008

IHSANI Dan Agensi Insan Mesra Jalin Kerjasama

Di dalam usaha mewujudkan peluang kerjaya kepada lepasan sekolah dan universiti, IHSANI dan Agensi Insan Mesra telah menjalinkan kerjasama erat kepada mereka yang berminat menyertai peluang kerjaya sebagai wakil Takaful Ikhlas.

"Agensi Insan Mesra yang mewakili Syarikat Takaful Ikhlas Sdn Bhd akan cuba melatih dan memberi tunjuk ajar secara berterusan dalam usaha mewujudkan rangkaian Perunding Takaful Ikhlas terutama di Negeri Terengganu," kata Azizal yg merupakan Pengurus Agensi Insan Mesra.
"Banyak kelebihan yang terdapat di Takaful Ikhlas di antaranya ialah pendapatan berterusan, bonus, EPF, Konvensyen luar negara, Malam Anugerah dan bermacam-macam lagi," katanya.

Presiden IHSANI, Suffiean Hj. Sulaiman berkata IHSANI pula berperanan dalam menyediakan ruang pejabat bagi kemudahan kepada wakil-wakil Takaful Ikhlas yang baru dilantik. Ibu pejabat IHSANI di Kemaman kini dilengkapi dengan pelbagai kemudahan seperti talian telefon, fax, internet dan susun atur perabut yang selesa bagi memudahkan urusan kerja atau bertemu pelanggan diadakan.
Menurut Suffiean, wakil-wakil Takaful Ikhlas di bawah program ini tidak akan dikenakan sebarang bentuk pembayaran cuma mereka digalakkan memberi sumbangan ikhlas ke dalam tabung IHSANI bagi tujuan mengadakan program kebajikan.

Kepada mereka yang berminat, sila hubungi/sms talian kami 019 9222 799 atau email di ihsan.annuuriman@gmail.com